Promocje
Kliny do systemu poziomowania RLS
Kliny do systemu poziomowania RLS

55,00 zł

Cena regularna: 61,00 zł

Najniższa cena: 55,00 zł
szt.
Klipsy wysokie do systemu poziomowania płytek RLS
Klipsy wysokie do systemu poziomowania płytek RLS

104,00 zł

Cena regularna: 130,00 zł

Najniższa cena: 104,00 zł
Klipsy zwykłe do systemu poziomowania płytek RLS 1mm 250szt
Klipsy zwykłe do systemu poziomowania płytek RLS 1mm 250szt

70,00 zł

Cena regularna: 95,00 zł

Najniższa cena: 70,00 zł
szt.
RAIMONDI 180K0250HD15 Zestaw HD do systemu poziomowania płytek RLS
RAIMONDI 180K0250HD15 Zestaw HD do systemu poziomowania płytek RLS

320,00 zł

Cena regularna: 390,00 zł

Najniższa cena: 320,00 zł
szt.
RAIMONDI RLS Klipsy do poziomowania płytek 1,5mm 250szt wzmocnione
RAIMONDI RLS Klipsy do poziomowania płytek 1,5mm 250szt wzmocnione

70,00 zł

Cena regularna: 95,00 zł

Najniższa cena: 70,00 zł
szt.
Klipsy do systemu poziomowania płytek RLS HD 2mm 250szt
Klipsy do systemu poziomowania płytek RLS HD 2mm 250szt

70,00 zł

Cena regularna: 95,00 zł

Najniższa cena: 70,00 zł
szt.
Klipsy do systemu poziomowania płytek RLS HD 3mm 250szt
Klipsy do systemu poziomowania płytek RLS HD 3mm 250szt

70,00 zł

Cena regularna: 95,00 zł

Najniższa cena: 70,00 zł
Reklamacje

Jak zareklamować towar?

1. Wypełnij formularz reklamacyjny. Polecamy skorzystać z formularza online – kliknij. Przyśpieszy i uprości to całą procedurę. Po wypełnieniu wszystkich pól oraz dołączeniu zdjęć zostanie nadany automatycznie numer zgłoszenia, którym należy się posługiwać podczas korespondencji.

2. Dołącz do paczki wypełniony formularz reklamacyjny (lub numer zgłoszenia wygenerowany online), a także dowód sprzedaży.

3. Zabezpiecz przesyłkę, aby nie uległa uszkodzeniu podczas transportu. 

4. Wyślij towar na adres:

Mensura Sp. z o.o.
ul. Warszawska 9a
32-086 Węgrzce

Nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem.

5. Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni od daty otrzymania zgłoszenia. Termin zwrotu urządzenia może zostać wydłużony do 30 dni, gdy przedmiot reklamacji wysyłany jest do serwisu producenta.

6. Po rozpatrzeniu reklamacji, otrzymasz informację na adres mailowy.

 

W razie pytań dotyczących reklamacji towaru prosimy o kontakt z naszym biurem obsługi pod numerem telefonu: 692 316 357 lub mailowo: reklamacje@mensura.pl 

Pracujemy od poniedziałku do piątku w godzinach: 8:00-16:00.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl